Classical Music Forum banner

Componisten en katten

9.8K views 51 replies 14 participants last post by  SONNET CLV  
#1 ·
Nog andere componist+huisdier foto's om deze stelling te bewijzen of te weerleggen?

#11 ·
Alle beste componisten behalve Brahms, vrees ik, die de über-brombeerige uitzondering was. Er zijn beschuldigingen dat hij ze vanuit zijn raam neerschoot. Ik weet niet of er waarheid in die beschuldigingen zit en, om eerlijk te zijn als liefhebber van zowel katten als Brahms, als dat zo is, zou ik het liever niet willen weten.
Echt waar?! Goede hemel. Ik ben plotseling van het Deutsches Requiem afgestapt!

#8 ·
Je wordt veroordeeld tot de hellevuren van Gehenna voor de Lloyd-Webber-woordspeling!

Maar ik ben dol op je andere bijdragen, dus je bent vrijgesproken! Beide zijn prachtig: John Cage ziet er gewoon zo verdomd gelukkig uit! En Mr. Cowell ziet er precies uit zoals ik verwacht dat een kattenleverancier eruit ziet :)

Dank je. Ze maken me blij.

#10 · (Edited)
Image

#18 · (Edited)

Frank Zappa met zwarte kat die hij stal van John Cage die hem stal van Alan Hovhaness.

Kat beweerde later in een interview: "Zappa en Cage hebben me elk minstens drie levens gekost."

==========================================================

Ik zou een foto van Wanda Landowska met haar kat hebben geplaatst, maar alles wat ze ooit componeerde waren jingles en zelfs ik vond dat niet meetellen.

#29 · (Edited)
Ik ben dol op al die foto's. Horowitz ziet er erg gelukkig uit! Ik ken niet iedereen in je montage, maar bedankt. <-- Schrap dat, ik heb het uitgewerkt! Bedankt. PS. Als je foto's hebt van componisten en vissen, spinnen of wat dan ook... Ik ben blij ze allemaal te zien. Hoeven niet alleen katten te zijn (hoewel zij het zijn die me week zullen maken).