Ik begin met een paar van mij :devil:
Waar is Aurora, Strano, Joia suprema, Scherzo/Scherzate, Erbarme, pietĂ gran dio?!View attachment 130843
Ik weet al dat ik er een veel grotere moet maken. Zoveel woorden ben ik vergeten. Al die "addio" en "che dici" en "m'uccidi"...
En de Zingaras / Zigeuners?
Als je het mij vraagt, denk ik niet dat we ook maar in de buurt komen van genoeg opera's die zich in Dover afspelen!Dover
HehAls je het mij vraagt, ik denk niet dat we ook maar in de buurt komen van genoeg opera's die zich in Dover afspelen!
N.
Dat doet het! (En dat weet ik, ik kon de grap gewoon niet weerstaan!)HehI think it means "duty" at least judging from the context they use it?
1000 likes voor deze post!
Bedankt.1000 likes voor deze post!
Ik stuurde die meme naar mijn vrouw en ze dacht niet eens dat het echt was. Ze zei dat Wagner zou huilen als hij die productie zou zien. Ze heeft veel begrip voor mijn Wagner-obsessie.Bedankt.
Bayreuth bereikte echt een paar nieuwe dieptepunten met die Burger King, gangster, Disney prinses, mengelmoes schande van een Tannhäuser.Wagner moet zich nog steeds omdraaien in zijn graf!
Een meme is in feite een soort satire die populair is onder jongere internetgebruikers. Denk aan politieke cartoons, maar dan met andere afbeeldingen om een punt te illustreren in plaats van ze zelf te tekenen.Bedankt voor alle hulp. Ik weet nog steeds niet waar het over gaat. Onwetendheid kan zalig zijn.
De tweede is geweldig! Ik ben er dol op.Dit is mijn favoriete meme (en ik heb veel dankere memes gezien), maar ik vind het geweldig dat het verwijst naar mijn twee heel verschillende muziekstijlen
View attachment 135551
Ik heb deze gemaakt tijdens het herbekijken van Sneeuwwitje:
View attachment 135552
Ik wist niet wat de connectie was, maar ik zocht het personage op en was verbaasd hoe vergelijkbaar het uiterlijk was met de afgebeelde operaproductie! Ik vraag me af of het met opzet was. :lol:Ik zag deze foto van een Blauwbaard-productie en moest gewoon.
View attachment 135828
View attachment 135829
De witte jurk met de bloedplaatsing is perfect voor die baas!