Classical Music Forum banner
41 - 60 of 165 Posts
Ik heb een grotere (6x6) versie van de Verdi bingo gemaakt omdat er meer dingen in moesten :D

Hier zijn een paar invullingen, kun je de opera raden aan de hand van de tropes?

1.

(extended edition gebruikt voor scoring)

2.

(dubbele bingo)

3.

(deze scoorde een triple bingo voordat ik de extra rijen toevoegde)

Attachments

Bariton overlevingskansen Venn-diagram

(komische opera's spelen niet mee, want niemand gaat echt dood)

• Ik ben verrast dat de blauwe categorie zo groot is
  • paars zijn Paragons die sterven
  • Zurga en Andrei zijn als… Verlossing is gelijk aan de dood
  • rood is ofwel Evil en stierf, ofwel Niet zo Evil Maar moest toch sterven
  • groen kan ofwel Evil zijn en leefde, Kinda Jerkass en leefde, of F*cked Up en leefde (Maar waarvoor)

Bedankt. :)

Bayreuth bereikte echt een paar nieuwe dieptepunten met die Burger King, gangster, Disney prinses, mengelmoes schande van een Tannhäuser. :eek: Wagner moet zich nog steeds omdraaien in zijn graf!
Ik stuurde die meme naar mijn vrouw en ze dacht niet eens dat het echt was. Ze zei dat Wagner zou huilen als hij die productie zou zien. Ze heeft veel begrip voor mijn Wagner-obsessie.

Hoe dan ook, groeten ook uit NY - de prachtige Hudson Valley.

• Like
Reactions: adriesba
Discussion starter · #54 ·
Bedankt voor alle hulp. Ik weet nog steeds niet waar het over gaat. Onwetendheid kan zalig zijn.
Een meme is in feite een soort satire die populair is onder jongere internetgebruikers. Denk aan politieke cartoons, maar dan met andere afbeeldingen om een punt te illustreren in plaats van ze zelf te tekenen.

Ik zag deze foto van een Blauwbaard-productie en moest gewoon.

View attachment 135828

View attachment 135829

De witte jurk met de bloedplaatsing is perfect voor die baas!
Ik wist niet wat de connectie was, maar ik zocht het personage op en was verbaasd hoe vergelijkbaar het uiterlijk was met de afgebeelde operaproductie! Ik vraag me af of het met opzet was. :lol:

41 - 60 of 165 Posts